2017. április 9., vasárnap

Csöröge fánk

Csöröge fánk



Hozzávalók:
  • 20 evőkanál liszt + szóráshoz
  • 1/2 tasak sütőpor
  • 1 csipet só
  • 1 csipetnyi szódabikarbóna
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 2 evőkanál porcukor
  • 10 dkg margarin
  • 2 tojás
  • 3 evőkanál tejföl
  • olaj a kisütéshez
A margarint felolvasztottam. A száraz hozzávalókat összekevertem, majd hozzátettem a vajat, a tojásokat és a tejfölt. Összegyúrtam és egy lisztezett deszkára tettem a tésztát.

Kisujjnyi vastagságúra nyújtottam. Rombuszokat vágtam a tésztából, melyeket középen felvágtam. A lyukon áthúztam az egyik csúcsát, így formáztam, majd forró, bő olajban pirosra sütöttem a fánkokat.
Porcukorral meghintve tálaltam.





Finom, porhanyós és nagyon finom! :)


Jó nassolást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...